Telefoni Førsteinntrykket er Veldig Viktig

By Christer Olsen | Bedriftstelefoni

Et telefonsystem som virker på best mulig måte er en selvfølge.

Nesten enhver bedrift har akkurat den samme utfordringen.

Et enkelt og rimelig telefonsystem som er oversiktlig og fleksibelt.

Hvorfor?

Fordi du vet at du må svare på telefonen raskt og høflig.

Ja, du leser det riktig. Jeg snakker om ditt telefonsystem.

Hater du det ikke når en bedrift ikke svarer på telefonen i tide?

Bare se for deg…

Et fungerende, fleksibelt telefonsystem som faktisk kan motta alle samtalene dine selv når du eller dine ansatte er opptatt eller på reise.

Vær helt ærlig…

God kommunikasjon er livsnerven for enhver vellykket bedrift

Et fungerende telefonsystem bør være bedriftens minste bekymring. Det er ofte telefonen som er første kontaktpunkt for samtaler.

Gratis bonus PDF sjekkliste for smart kundetjeneste

Job smartere og mere effektivt
Klikk her for å få tilgang

1. Enkel løsning for å lese inn og endre lydmeldinger

Telefoni hilsener og lydmeldinger er det første kontaktpunktet til bedriften mot sine kunder – de sier at første inntrykk varer – og hvorfor ikke gjøre et godt inntrykk! En funksjonell virtuell telefonsentral vil gjøre det enklere for deg! Det er bare lettere å administrere meldinger og hilsener – rett og slett fordi det burde være det!

2. En pålitelig vokter – Autobetjening egenskapen

Tenk deg hvordan det vil være å ha en pålitelig vokter for virksomheten din – en som gjør at dine oppringere føler at det er noen som alltid er der for å møte dem. Med virtuell telefoni for bedriften har du en automatisk oppfølgerfunksjon. Dette gjør det mulig for de som ringer deg å samhandle med en enkel talemeny – så du kan velge riktig avdeling og nå de rette personene.

3. Brukervennlig konfigurasjon – Enkelt å konfigurere via nettleseren din

De dagene er forbi når en resepsjonist eller en telefonoperatør er nødvendig for at du skal nå riktig avdeling. Med brukervennlig autobetjening, kan den som ringer velge å settes over til den rette avdeling eller personen. Det gir kundene den tilgangen de trenger uten å måtte gå mange omveier.

4. Hoteling – Telefonitjenester tilgjengelig hvor som helst

Hva med å få en hotellfunksjon for ditt telefonsystem? Arbeid fra et hvilket som helst sted med hotelling. Bedriftsbrukere som reiser og trenger å bruke telefonnumrene sine til og fra forskjellige telefoner på forskjellige steder, kan definitivt ta i bruk denne fordelen.
Hoteling lar en bruker knytte nummeret sitt til en lokal telefon i sin nåværende lokasjon. Med hoteling er nummeret ditt koblet til hvilken som helst telefon som du er logget på i øyeblikket. Flere innstillinger bestemmer hvordan en bestemt gjest er oppført når den er knyttet til hoteling.

5. Finn meg, følg meg – Vær tilgjengelig hvor du enn er

Hvem sier at bare apper og e-poster skal være tilgjengelig hvor som helst? Finn meg, følg meg funksjonen tillater innringere å nå telefonen din hvor som helst du enn er. Enda bedre er at du når samtalene i tide og kan velge hvor og når denne egenskapen skal virke. Du kan få det til å ringe på alle enhetene, velge en hovedtelefon som skal ringe først – og du kan konfigurere det nøyaktig slik du vil det skal virke.

6. Tilstedeværelse – Et system som lar brukerne se hvem som er tilgjengelig

Er ikke virksomheten din bedre og mer effektiv når vi er koblet sammen? Tilstedeværelse er trolig det enkleste telefonverktøyet, da brukerne får en umiddelbar oversikt over hvem som er tilgjengelig i firmaet før de har et raskt møte eller oppretter en konferansesamtale.
Erfaring viser at tilstedeværelse og instant messaging (IM) gir ansatte den samme følelsen av hurtige øyeblikkelige møter ved kaffemaskinen som gir dem mulighet til å få raske svar og løse problemer i fellesskap.
Den enkle versjonen av denne funksjonen viser dine kolleger når du er opptatt i telefonen din. Tradisjonelt er det forskjellige måter for deg å vite om folkene du vil diskutere noe med, er opptatt. Du kunne gjøre dette ved å ringe, skrive melding, eller gå hvor de er fysisk – tilstede-funksjonen eliminerer alt dette ved å la en kollega se aktiviteten til teamet sitt. Du kommet aldri til å måtte ringe og vente på svar for å vite om noen er tilgjengelig igjen – det er som å få tiden tilbake!

7. Sjekk aktive samtaler i nettleseren din

Du trenger ikke å vente på den analytiske rapporten for å få vite hva som skjer på telefonlinjene dine. Med en virtuell telefonsentral kan du sjekke aktive samtaler fra hvor som helst i nettleseren din – og du trenger ikke å være på sentralbordet. Du kan overvåke aktive samtaler, samtaler på vent og til og med samtaler i kø fra bare en hvilken som helst standard nettleser. Ved å være virtuelt tilstede, kan du faktisk planlegge å forbedre ringekvaliteten og kundeservice selv før konkurrenten får sin analyserapport!

8. Forenkle utgående anrop med fleksibel nummervisning

Trenger du å kontakte en kunde raskt fra en hvilken som helst telefon? Fleksibel nummervisning gjør det mulig for teamet ditt å enkelt endre nummervisning når de har behov for det. Du kan endre utgående nummervisning til anonym, vises fra et bestemt sted, hovednummer på virksomheten din eller til hver ansattes personlige nummer. Kundene dine trenger å vite hvem som ringer og fleksibel nummervisning gjør at samtalene dine blir raskere besvart!

9. Forenkle innkommende anrop for å adressere kundeproblemer

Ringere blir frustrert når de ikke får løsningen de trenger og blir satt over til feil avdeling! Forenkle viderekoblingen av innkommende anrop ved å la innringer velge relevante avdelinger eller velge hvilken person de ønsker å snakke med. Dette sparer tid og frigjør telefonlinjene. La oss innse det! Ingen ønsker å bli satt over til feil avdeling.

10. Endre på ventemusikken når du trenger det

Hvorfor begrense ventemusikken til en som bare er kjedelig? Hvor mange ganger har kundene lagt på fordi de måtte tåle å lytte til kjedelig, gammel musikk? Du kan endre din ventemusikk når som helst med en virtuell telefonsentral. Bedrifter bør være spennende og dynamiske – og det gjør du også med musikk!

11. Veilednings verktøy for å hjelpe dine ansatte

I det ideelle næringslivet vet alle svaret på alt – alle vet hvordan man skal håndtere alt. Det er derfor vi gjør dette mer oppnåelig for deg. Våre veilednings verktøy lar deg ikke bare lytte inn på en ansattes anrop, men gir også ledere muligheten til å hviske til et medarbeider når de trenger å gi støtte og løsninger. Denne funksjonen gjør det mulig for trenere eller ledere å snakke på øret til en medarbeider og gi dem råd og støtte under en samtale uten at den andre i samtalen kan høre eller legge merke til endringer i samtalen. Nyttig for trening av nye ansatte eller for utfordrende telefonsamtaler. Ikke mer frustrerte og irriterte ringere!

12. Enkelt å organisere møter og telefonkonferanser

Med en virtuell telefonsentral er konferansesamtaler enklere å administrere og overvåke, på kryss av telefoner og mobiler – dermed utvider du muligheten til å bli med og invitere folk til konferansesamtaler.

13. Privatliv når du trenger det – Ikke forstyrr funksjonen

«Ikke forstyrr» -funksjonen i et telefonsystem – ja det er mulig. Med denne funksjonen kan du blokkere alle anrop til ethvert apparat på telefonsentralen og dirigere anropene direkte til din telefonsvarer eller kollega for å sjekke senere. Du får privatlivet du trenger uten å gå glipp av et eneste anrop!
Ønsker du å gi bedriften din et løft? Eller du vil bare oppgradere telefonsystemet ditt og være bekymringsfri? Med en virtuell telefonsentral får du fokus på det som virkelig betyr noe for bedriften din – og du gir deg selv et løft!

Gratis bonus PDF sjekkliste for smart kundetjeneste

Job smartere og mere effektivt
Klikk her for å få tilgang

About the Author